czwartek, 22 września 2011

Log Cabin w czerwieniach :)

Kolejny skończony prezent. Tym razem makatka z przewagą czerwieni :) Mam nadzieję,że już wkrótce zmienię kolorystykę,ale ostatnio wszystko co z dodatkiem czerwieni wydaje mi się ciekawsze:)
Makatka uszyta jest z 9 bloków techniką Log Cabin . Każdy blok to w połowie połączenie różnych odcieni czerwieni i rudego oraz w drugiej połowie odcieni beżu,karmelu i kremu. Tył w kolorze karmel. Całość przepikowana od ręki w listki,o których ostatnio pisałam.
Makatka jest prezentem dla moich kochanych dziewczyn z Kanady :) Mam nadzieję,że im się spodoba...





8 komentarzy:

  1. Ta makatka jest rewelacyjna! Wspanialy element dekoracyjny! Twoje pomysly coraz bardziej mi sie podobaja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. boska!!! i znowu pikowanie z ręki ... ahh

    OdpowiedzUsuń
  3. Debuko, piękne rzeczy tworzysz, perfekcyjnie dobierasz kolory, bardzo mi się podobają.
    Dziękuję za pozostawione ślady wizyt na moim blogu w postaci niezwykle miłych wpisów. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie może trochę nie na temat ale zbieram na moim blogu dotyczącym szablonów do Blogera społeczność która będzie obserwatorem mojego bloga dlatego mam dla Ciebie mała prośbę jeśli to nie problem , Proszę dodaj Się do osób obserwujących mój blog a jeśli posiadasz już konto na Google plus daj mojemu blogowi plusa. Dla Ciebie to dosłownie minutka czasu a dla mnie ogromna pomoc by Polska blogosfera mojej ukochanej platformy jaka jest Blogger dostrzegła mój blog a tym samym by polubił mnie wujek Google.

    Więc jeśli to nie problem dodaj się proszę do osób obserwujących mojego bloga, zapulsuj go i korzystaj do woli z jego zawartości w celu zmiany wyglądu Twojego bloga według swoich własnych gustów i potrzeb ;)

    Pozdrawiam serdecznie
    Robert → http://darmoweszablony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka i układ pasków. Bardzo mi się podobają Twoje patchworki. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a gorgeous log cabin quilt!! Just came across your blog on the RPQ patchwork and quilting blog list. Going to follow. :o) Nice to meet you. Love making new blog friends from all over the world. Come by and visit me anytime. :o)
    Kelli

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...