czwartek, 22 września 2011

Log Cabin w czerwieniach :)

Kolejny skończony prezent. Tym razem makatka z przewagą czerwieni :) Mam nadzieję,że już wkrótce zmienię kolorystykę,ale ostatnio wszystko co z dodatkiem czerwieni wydaje mi się ciekawsze:)
Makatka uszyta jest z 9 bloków techniką Log Cabin . Każdy blok to w połowie połączenie różnych odcieni czerwieni i rudego oraz w drugiej połowie odcieni beżu,karmelu i kremu. Tył w kolorze karmel. Całość przepikowana od ręki w listki,o których ostatnio pisałam.
Makatka jest prezentem dla moich kochanych dziewczyn z Kanady :) Mam nadzieję,że im się spodoba...





7 komentarzy:

  1. Ta makatka jest rewelacyjna! Wspanialy element dekoracyjny! Twoje pomysly coraz bardziej mi sie podobaja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. boska!!! i znowu pikowanie z ręki ... ahh

    OdpowiedzUsuń
  3. Debuko, piękne rzeczy tworzysz, perfekcyjnie dobierasz kolory, bardzo mi się podobają.
    Dziękuję za pozostawione ślady wizyt na moim blogu w postaci niezwykle miłych wpisów. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kolorystyka i układ pasków. Bardzo mi się podobają Twoje patchworki. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. That is a gorgeous log cabin quilt!! Just came across your blog on the RPQ patchwork and quilting blog list. Going to follow. :o) Nice to meet you. Love making new blog friends from all over the world. Come by and visit me anytime. :o)
    Kelli

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...