poniedziałek, 31 października 2011

Moje małe 5 minut :)

Kilka tygodni temu Madame Samm wysłała do mnie bardzo miłą wiadomość. Bardzo spodobał jej się mój quilt z posta "Klasyczne bargello w czerwieniach" i zapytała, czy jego zdjęcie mogłaby umieścić na swojej stronie. Już od dwóch dni możecie podziwiać nowy wizerunek bloga  Sew we quilt. Mój quilt jest obecnie częścią nowego baneru. Zapraszam wszystkich na bloga Madame Samm, gdzie jestem dzisiaj jednym z zaproszonych gości.


Ps. Szczerze powiedziawszy,to mam potworną tremę:(  Mam nadzieję,że nie wypadnę najgorzej... 




8 komentarzy:

  1. GRATULACJE!!!!
    Podusie z poprzedniego postu tworza fantastyczny komplet! Piekne są!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci..zostalas wyrozniona w piekny sposob..ale nalezalo Ci sie to wyroznienie bo prace jakie pokazujesz sa pieknie zrobione.Pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wielkie gratulacje!!!! To duże wyróżnienie. I tak między nami - Twój jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję - jak najbardziej zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wam bardzo za miłe komentarze. Jest mi bardzo miło,że zawsze o mnie pamiętacie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wiadomość i wielkie wyróżnienie!
    Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia, jak dobrze, że ktoś potrafi docenić efekt pracy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...