wtorek, 31 stycznia 2012

3D flowers / Kwiatki 3D

Jedne z ostatnich moich prac to poszewki z kwiatkiem 3D. Obie kremowe z jednym kwiatkiem. Pewnie niejedna już osoba wykonała kwiatki tego typu,ale ja nie korzystałam tutaj z żadnego gotowego wzoru. Aby osiągnąć zamierzony efekt musiałam trochę pogłówkować. Niestety pierwsze kwiatki wyszły nie tak jak chciałam,ale po kilku próbach się udało. W rezultacie wykonanie okazało się prostsze niż myślałam :)

Rozmiar: 40cm/40cm
Kolorystyka: krem, morela, biel, zieleń, malina

My recent works are pillowcases with a 3D flower. Both are creamy-colored with a single flower. Probably there are many people who have already done this kind of flowers, but I didn’t use any special tutorial to make it. To achieve the desired effect it’s enough just to think a little bit.  Unfortunately, the first flowers didn’t come out like I wanted, but after several attempts I really succeeded. At the end, it appeared that it was really easy to make it, much easier than I have expected. 

Size: 40cm/40cm
Colors: cream, apricot, white, green, and raspberry












10 komentarzy:

  1. Uwielbiam poduchy szyc i ogladac..ciekawa jestem jak zrobils te 3D bo nie widze dokladnie..acha, chyba wypelnilas po uszyciu ocieplina kwiatki i postebnowalas..czy tak?.ladny kolor tkaniny na poduchy wybralas..ciekawie skomponowalas kwiatki..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, Alicjo. Niczym ich nie wypełniałam. W pierwszej wersji owszem,ale wyglądały bardzo nieestetycznie i długo zastanawiałam się nad innym rozwiązaniem. W rezultacie wykonanie okazało się bardzo proste. Wystarczy położyć dwie tkaniny tworzące płatek prawymi stronami do siebie. Zszyć je ze sobą pozostawiając otwór na odwrócenie płatka na prawą stronę. Jak płatek jest jeszcze na lewej stronie,to dobrze jest go zaprasować na płasko,a potem odwrócić. W ten sposób po odwróceniu na prawą stronę staje się wypukły. Następnie każdy z płatków przyszyłam do poduszki. Nie przyszywałam ich wzdłuż brzegów,a jedynie w części środkowej dzięki czemu nadal pozostają wypukłe.

      Usuń
  2. Bardzo fajny komplecik... Ciekawe kiedy ja odważe się na poduszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiatki:) Bardzo mi się te środki podobają z guziczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie próbowałam 3D , u Ciebie świetnie wyszło! a próbowałaś zszyć prawymi stronami plus warstwa ociepliny zamiast wypychania? jestem ciekawa czy efekt tez byłby dobry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że to byłby chyba najlepszy pomysł,ale u mnie było już na to za późno. Miałam już wszystkie płatki zszyte i dopiero po wypchaniu okazało się,że muszę szukać innego rozwiązania. W moim przypadku dobrą rzeczą było jeszcze to,że ta kremowa bawełna pod spodem płatków,to polska bardzo mocna i trochę sztywna bawełna. Gdybym zastosowała tam zachodnią, mięciutką bawełenkę, to kwiatki by pewnie oklapły :)

      Usuń
  5. Piękne poduchy wyszły! Efekt 3D bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no ! co otwieram tę stronę to znów jakieś piękności. strasznie mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  7. Te kwiatki 3D sa superanckie! Takie milusinskie... Beatrice

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...