czwartek, 26 stycznia 2012

Inspiring place mats for a dinner / Podkładki obiadowe- zainspirowane

Ostatnio uszyłam komplet podkładek obiadowych. Miało być 6szt.
Niestety zadanie nie było łatwe,ponieważ nie wiedziałam w jakim stylu oraz jakiego koloru jest jadalnia. Musiałam uszyć je w dość uniwersalnej kolorystyce. Nie było łatwo dlatego zainspirowałam się podkładkami znalezionymi  tutaj.
Każda uszyta przeze mnie sztuka jest inna. Różnią się wzorem lub kolorem.
Podkładki wykonane są w kształcie koła (niestety bardzo ciężko jest wówczas uzyskać idealny kształt :(

Rozmiar każdej to 18 cali.
Kolorystyka: krem, beż, brąz, zieleń khaki, zieleń, malinowy, pomarańczowy, oliwka

 Recently I’ve sewed the set of place mats for a dinner. It was supposed to be 6 pieces of them.
Unfortunately, the task was not easy, because I did not know what was the style and what was the color of the dining room. I was supposed to sew them in universal colors. It was not so easy so I got inspired by the place mats found here.
Each piece sewed by me is different. They differ in patterns or colors.
The place mats are made in the shape of a circle (unfortunately it’s very hard to get the perfect shape).

Size of each one is 18 inches.
Colors: cream, beige, brown, khaki, green, raspberry, orange, olive









8 komentarzy:

  1. Śliczne te podkładki. Każda inna, ale każda bardzo ciekawa. Gdybym miała wybrać, to bym się nie zdecydowała, bo podobają mi się wszystkie....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio przekonałam się jak ciężko uszyć okrągłe podkładki.
    Podkładki wyszły bardzo ładnie, fajnie, że każda jest nieco inna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki wyszły rewelacyjne! Ogromnie nam się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł tych podkładek:) materiały różne ale idealnie ze sobą współgrają dając w efekcie piękny komplet. Myślę,że osobie zamawiającej będą się bardzo podobały:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, a te pomarańczowe najładniejsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kolorystyka i kształt wymagający dużo pracy...ale efekt extra.Dziekuję za odwiedziny na moim blogu i ciepłe komentarze.Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Te podkladki sa bardzo oryginalne, dzieki wykonaniu i doborowi pastelowych kolorow. Sa bardzo gustowne. Beatrice

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...